The Oscars

publicerat i Allmänt;
Hej på er! Hoppad ni har haft en bra helg vart ni än i världen befinner er. Min helg började bra, sen ja lördagen blev inte som jag tänkt mig, vilket ibland får en att känna sig som världens ensammaste människa. Det är inte lätt när man inte har sina äkta vänner runt sig. Bröt ihop, men jag har tur att ha en sådan fin värdmamma som gav mig styrkekramar och fina ord. Sedan bestämde jag och Emma att vi skulle träffas, eftersom vi bor 1h ifrån varandra möttes vi halvvägs och gick på bio, precis vad jag behövde! 

Igår, söndag, var det ju Oscars galan! Här hemma hade vi en tjejkväll och alla var tvungna att bära klänning, min värdmamma tvingades att bära hennes bröllops klänning haha. Vi åt och drack gott och kollade på Oscars. Det var en så himla bra dag, jag älskar att jag kan vara med min familj även fast jag inte jobbar :) 





Kommentera inlägget här :