Hi My friends

publicerat i Allmänt;
Oj här ekar de ju nästan! Har fått lite pikar om mitt dåliga bloggande, och jag vet haha.. Men jag lever och har de bra!
Hade några riktigt "ner dagar", var redo att åka hem igen, men så är det vissa dagar känner man bara "nu packar ja väskorna". Men istället har det nu blivit mycket bättre, jag har fått bättre arbetstider också så jag kan hitta på saker med fler vänner (jobba nästan alltid hela helger förut..)

Så denna helg vart de tvådagars (kors i taket!) I fredags drog jag & Julie till SF med hennes danska kompisar för lite galej, galet kul! På lördagen , igår, fick jag besök ifrån city, Emma, Axel & Lukas kom hela vägen till min lilla håla och vi gick på pubrunda haha, även det en riktigt bra kväll. 

Här är lite blandade bilder från den senaste tiden, vi har typ sommarvärme här nu!!





Kommentera inlägget här :