6months

publicerat i Allmänt;

23sept-23mars, 6 månader i staterna! Känns som jag nyss var på Arlanda, mötte Emma där som jag skrivit med tidigare. Jag lugnade flygrädda Emma med att hon kunde sitta brevid mig, dock sov jag hela vägen och Emma fick klara sig själv när de va sjuktmycket flyg gropar.  Vi hade även turen att vara de enda två som flög tillsammans från NY-SF, våra kompisar på aupairskolan skakade bara på huvudet, hur skulle dessa två blondiner klara sig på egen hand? Haha! Men vi klarade oss finfint och nu har vi även klarat ett halvår här. 

Ett halvår med roliga, jobbiga och otroligt lärorika saker och jag har det bästa sommarhalvåret kvar. Men något som skrämmer mig är att jag ska säga "hejdå" till denna familj, till mina hjärtan. Fy, men tills den dagen ska jag njuta så mycket jag kan och ta vara på tiden!

Kommentera inlägget här :