Händelserika liv

publicerat i Allmänt;
Vart ska jag börja, vilken vecka det har varit! I måndags åkte min värdfamilj på semester & i tisdags hämtade jag kära Nellie på flygplatsen, sån lycka. Vi tänkte hänga i SF lite men ja, det är en kall dimmig SF sommar så vi åkte upp till mig och tog oss ett glas vin vid poolen. 

I torsdags så kom även Axel upp hit för att fira 4th of July med oss, vi spenderade den på en kanot ute med en massa andra party peeps, vi kan ju säga att vårat tålamod sattes på prövning.. Något vi skrattar åt i efterhand haha.. :)
Lördag morgon började sådär, våran hund Lola mådde inte bra så vi tog henne till veterinären, hon fick stanna där & senare på dagen ringde min värdmamma med bad news, våran lilla Lola fick somna in.. 
Jag är glad att jag hade mina knasiga vänner vid min sida som fick mig att skratta och må bättre!

Och ja, söndag morgon.. Idag mådde inte Nellie bra, så idag hamnade vi på sjukhuset. Nu mår hon som tur är bättre!!! 
Trots denna händelserika vecka på gott och ont är jag glad att ha så fina människor runt mig, både här och där hemma. Speciellt min Nellie, världens bästa Nellie!





Blåslagna efter kanot turen!!
Taco-kväll 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny:

Hej! Jag är i rematch just nu och jag tänkte höra om du vet någon familj som behöver en au pair!? Då CC inte hjälper mig något alls så undrar jag också om jag kanske skulle kunna få din LCC's mejladress så att jag skulle kunna höra med henne? Hade varit super då jag bara har en vecka kvar på mig att hitta en familj och vill verkligen inte åka hem än!

Jättebra blogg btw!! :)

Kommentera inlägget här :