Första advent

publicerat i Allmänt;
Första december, första advent, hur galet!? Känns inte alls som december, kanske för att det är sol och varmt ;) 
Dagen börjades med en brunch med Julie, alltid lika trevligt och det var en riktigt god brunch!! Vi kände för att skämma bort oss lite så vi gick på manikyr. Sedan var de dags för jobb, pyntade våran lilla gran med barnen, åå där fick man lite hemlängtan! 

På kvällen bjöd min värdmamma på god middag (som vanligt!!). Jag är så glad att jag har en värdfamilj jag VILL vara med, även när jag är ledig, att få känna mig som en del av familjen. 



Elf on the shelf, sötaste traditionen. Nissen håller koll på barnen och gömmer sig på ett nytt ställe varje natt så barnen måste hitta han på morgonen. Om nissen inte flyttar sig betyder det att barnen inte har skött sig dagen innan. 

Kommentera inlägget här :