11-12-13

publicerat i Allmänt;
Idag är en sån dag som är fylld med lite extra saknad/längtan, idag efter min Nellie. För idag är det hennes 20års dag(!!) 
Grattis mitt hjärta ❤️ Jag finner inga ord för hur mycket du betyder för mig eller för hur mycket jag saknar dig.. Vill bara hoppa på nästa flyg till Florida! Men vi ses snart, love you ❤️

Jag är ändå glad att jag och min bästavän är på samma sida av Atlanten, dock på olika sidor av USA men ändå, jag kan ta telefonen och ringa till henne och prata hur länge jag vill, hon lever också aupair livet, så hon förstår allt som har med det att göra. Jag är så lyckligt lottad att ha så fina vänner och familj.


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nellie:

Åå blev alldeles tårögd! Du är verkligen bäst, och jag saknar snart ihjäl mig efter dig!!! BIG love ❤️❤️

Kommentera inlägget här :