A trip to LA

publicerat i Allmänt;
We're in LA babes! Vi kom hit i lördags, jag tog flyget ner med flickorna, så lycklig att jag slapp åka bil och bli åksjuk!! Första huset var inte great så dag nr 2, igår, tog vi in på hotell i Newport. Igår hann vi även med en TMZ tour genom Hollywood, dock såg vi inga stjärnor haha..
Idag, måndag, har vi hängt på ett väldigt varmt Disneyworld. Det var nästan för varmt och för mycket folk men vi hade kul ändå! Efter Disney lyckades min värdepappa hitta ett nytt hus att stanna i, ett helt galet häftigt hus i Beverly Hills, jag är helt in love! Saxton tog mig till gymmet i huset och sa "Mimmi This is your room", haha tussen. Ja so far so Good, vi stannar här till fredag så ska passa på och njuta till Max :)





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av lovisa:

åh vilken grej, vilket äventyr med aupair:andet! (gjorde ett verb av det nu, hehe) hur länge är du borta?

Kommentera inlägget här :