Weekend

publicerat i Allmänt, Au-pair;
Monday igen, veckorna bara rullar på! Galet att det är november, min födelsedag om en vecka, men de känns inte alls som november!! Och snart är det bara en månad tills vi är påväg till Australia men innan det är det Thanksgiving, funny. Älskar att ha saker att se fram emot! 

Denna helg har vart bra, har spenderat den med min dansk. Vi var ut och åt middag med några andra aupairer i lördags, sen åkte vi hem till mig och kikade film och sov. I söndags jobbade jag på fm, inte så ansträngande när flickorna hade kompisar och Saxton bara ville leka med Julie haha. 
När det var färdigjobbat åkte jag och Julie till gymmet för att bada eftersom båda har dragit på sig en förkylning.. Sen åkte vi till SantaRosa för lite dålig massage, te och en riktigt bra bio, vi såg "We're the Millers", den rekommenderas starkt!! 
Det går så himla bra bios här nu så nästa lär bli snart och det är så billigt, ca. 4$ = 28kr.





 

Kommentera inlägget här :