Parad

publicerat i Allmänt;
Trots det jobbiga "vi ses snart" och längtan efter alla kära där hemma var det skönt att komma tillbaka till min familj i Cali. Min lillpojkenhar vart goare än någonsin, får pussar och kramar hela tiden!! En morgon kramade han om mig och sa: "Mimmi I want you to stay here for a long time, I don't want you to go back to Sweden". Denna lilla charmör, hur ska jag kunna lämna honom!?

Vi har även haft parad & marknad i vår lilla by, ettriktigt ståhej vart det! Jag var off, ledig, men hängde med min äldsta flicka och hennes kompis ett tag, det gjorde hennes kväll, när hon kom hem berättade hon för min värdmamma om det och sa "Mimmi is like my big sister" och har velat hänga med mig hela tiden sen dess.
Efter det mötte jag upp ett gäng och gick till en pub, bra torsdag!



Kommentera inlägget här :