I love you, Florida!

publicerat i Allmänt;


Nu har det snart gått en vecka sen jag kom hem ifrån mitt livs bästa resa. Reunion med mina bästa vänner på ett av jordens härligaste platser, ja vad kan man säga, allt var helt underbart! Även de dagar vi inte gjorde så mycket var grymma, att bara få hänga med mina knasiga vänner gjorde mig så lycklig! 

Vi hann med så mycket kul och knasigheter, vet inte ens vad jag ska säga om denna vecka, låter bara sådär fjolligt glad och bara säger "de va underbart", så ja sen får bilderna förklara min lycka. 

Sen kom det till det jobbiga "vi ses snart" på flygplatsen, det är alltid lika jobbigt... Men snart är vi tillsammans igen och skapar nya minnen. När jag kom tillbaka till Cali möttes jag av sol och sommarvärme och väldigt glada barn <3 


Kommentera inlägget här :