Världens längsta födelsedag

publicerat i Allmänt;
Min födelsedag detta år har nog vart min längsta någonsin! Men nu är över, eller kanske inte för Saxton kommer nog fortsätta säga happy bday imorgon och ge mig "presenter" haha.

Gårdagen spenderades med min hostfamily, fick en jättefin Juicy Coutore väska, det som betyder mest med den är tanken, flickorna hade kommit ihåg att jag när vi var i SanFran kollade efter en JC väska, mina fina flickor :) Man märker att man börjar bli äldre när man blir gladare för tanken än presenten ;) Bästa av allt var nog sången från min familj och "en kram från lillasyster" som Anna gav mig ❤️ Och att se hur mycket min värdfamilj bryr sig om mig! 

På kvällen gick vi ut och åt middag, riktigt mysigt. Eftersom de inte blev tårta hemma igår så bakade Anna en idag och världens godaste middag och vi Bjöd över Julie :) 

Jag har sagt det förr men, jag är så himla glad att jag har världens finaste familj och vänner samt världens bästa värdfamilj, alltså min värdmamma, hon är så himla bra!! (Men min egna Mammi är alltid bäst såklart) ❤️ LOVE! 





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny - i matchningsprocessen:

åh, va mysigt! Din familj känns så himla härlig :)

Svar: Jaa dom är verkligen hur bra som helst!! :) hoppas du hittar en lika härlig familj, och för din skull bor i en roligare stad haha ;)
aupairmi.blogg.se

2:a kommentar, skriven , av Anna:

Grattis i efterskott! :D Din värdfamilj verkar vara jätte snäll! :)

Jag håller på att länka aupair bloggar och jag länkade din blogg! Hoppas det är okej! :D

Svar: Tusen tack! :D ja dom är så himla Goa!!
Men på tack va snällt, självklart :D hur går allt för dig? :)
aupairmi.blogg.se

3:e kommentar, skriven , av Anna:

Okej va bra! :D
Jo det går bra, allting är fixat bara 17 dagar kvat nu! Ska bara packa också...haha svårt att veta hur mycket kläder man ska ha med sig:) hur mycket hade du?:) Har du shoppat mycket än?:)

Svar: Woho snart är du här!!
Ja haha packningen är värst..saknar så mycket av mina kläder! Alltså de är mycket kallare här är va jag trodde så jag saknar mina höst saker!!! Har bett min mamma skicka min höst/vinterjacka haha.. Har inte shoppat jättemycket än men ooj va Sf's shopping är bra! ;)

Men jag hade så mycket kläder ja kunde med mig men de känns som ja inte har nånting haha..
aupairmi.blogg.se

Kommentera inlägget här :